torsdag 3 juni 2010

Jag har legat på latsidan med bloggandet.
I förrgår hade jag min kompis Camilla här. Hon jobbar på Växtriket.
Jag är ju inte så bra på det här med blommor och växter så hon tittade runt i trädgården och skulle klura ut lite passande växter som vi ska handla på söndag.
Tack Camilla! Det blir spännande på söndag.

Vi har planterat humle nere vid pergolan så nu hoppas jag att den växer snabbt och gör det lite mysigare där nere.

Här kommer lite bilder från det som faktiskt finns och blommar i vår trädgård.





Ha en bra helg! Själv ska jag söderut och fira studenten!

2 kommentarer:

  1. Hejsan denna soliga morgon!
    Underbara bilder du bjuder på!
    hoppas du frå en fin Helg!
    kram Kathrine

    SvaraRadera
  2. Åh så vackert ni bor! Kikade just tillbaka lite i bloggen och vilket fint badrum ni har - jättemummigt tassbadkar!

    En fin sommar önskar
    Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter