tisdag 25 maj 2010

Vad händer ikväll då?

Ja, efter 2 dagars hällregn så har solen äntligen vågat sig tillbaka. Och nu kan man helt plötsligt vara ute.
Det var i och för sig bra med regn för våra nyplanterade humle och jordgubbsplantor, och även gräsmattan vi sått på vissa ställen.

Så nu är min kära sambo och hämtar hem "Tärnan" - our beauty on the waves. Och jag hade tänkt sätta upp en liten tapet "fond" ovanför sekretären, men jag väntar med det. Jag är rädd att jag kan bli på dåligt humör.
Därför ska jag fixa i ordning lite på altanen, och göra utesängen sommarklar.

Vi la förresten ut mattan, den röda luddiga, under bordet och det var ett lyft - faktiskt. Det behövdes lite färg.


Får återkomma med bilder från kvällens händelse.
Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter