onsdag 7 juli 2010

Yesterday...

Igår stod luften stilla. Det var tryckande varmt och fuktigt.

Jag hade haft ont i huvudet hela dagen men efter en massa vatten och nack- och axelmassage släppte det så pass att jag kände för att hitta på något.

Vi bestämde oss för att vi skulle ta vespan och moppen och hälsa på Paul och hans sambo som köpt en stuga i Lövskär.

Om man åker genom Bensbyn och tar skogsvägen är det inte så långt.

Kollade in fåren som bor bredvid oss

Vi tog oss ut från Örarna då började Mats moppe ryka och gå dåligt. Det var bara att vända om igen. Vi åkte då istället och hälsade på Nisse i hans verkstad.


På vägen därifrån körde vi genom skogen till det gamla huset jag hittade förra sommaren. Det var extremt mycket mygg där vilket jag känner av idag. Jag har myggbett överallt känns det som - och de kliar som bara den.
Kanske det huset skulle kunna renoveras - jag ser - det går!!!

Tog några fina bilder på gården när solen höll på att gå ner. Jag ser nu när jag laddade in dem att de är suddiga många av dem.




Är det kameran eller min syn som är problemet?

1 kommentar:

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter