fredag 11 mars 2011

Fredag och magkatarr

Klockan är 10.49 och jag måste snart byta om till mina jobbkläder.
Jag har ingen lust att jobba idag. Dessutom jobbar jag stängning vilket innebär att jag inte är hemma förrän tidigast 20.30.
Jag har ont i magen - magkatarrkänning igen. Jag har tagit en av tabletterna jag fått utskrivet men känner ingen skillnad än.
Jag kände mig helt slut efter mitt besök på sjukhuset igår. Det var som om all energi rann ur mig.

Läkaren sa att det är positivt om man inte hittar något men jag tycker det är positivt om man hittar något. För annars ska man behöva kämpa vidare inom sjukvården för att få hjälp - och det är inte roligt! Tro mig, jag vet!
Hur som helst, nu väntar jag på att få göra en vanlig röntgen av handleden. Sen blir det eventuellt operation. De tar bort cystan och packar hålrummet med ben från armen. Sounds very nice!
Min blomma blommar lite grann

I helgen är jag ledig och vi ska väl försöka få klart badrummet. Sen på söndag ska det tapetseras i vardagsrummet. Sen ÄR det klart - för den här gången. Skönt!

Imorgonkväll ska vi på middag hos Stefan och Jenny. Det var länge sedan vi sågs, förutom den korta stunden vi sprang ihop förra helgen.

Nä, nu måste jag gå och göra mig klar för arbetet. Wish me luck!
Fan vad skönt att vara katt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter