onsdag 2 mars 2011

Inköpsrunda

Nu har det varit några dagar med temperaturer runt -2 grader och t.o.m. upp mot plus. Livsandarna börjar vakna till liv igen.
Idag fick jag BH panik när jag kände att det här går bara inte längre. Den jag hade saknade totalt passform och elasitcitet...välanvänd - svar JA!
Jag kastade på mig jacka, skor och drog en BUFF på huvudet, brydde mig inte om att jag hade ett par för långa mysbyxor på mig. Jag måste bara ha en ny BH och det nu!
Det var snabbt fixat. In på Lindex och köpte två stycken nya, fräscht vita.
Sedan direkt in på toa och byta.
Gjorde några andra småärenden på stan. Bl.a. köpte jag denna tunika från Indiska.
Jag måste bara in på den affären varje gång jag är i stan. Jag tycker verkligen om deras sortiment. Och nu när de börjar dekorera i vårfärger. Härligt!
Imorgon kommer min mamma, pappa och Marit hit. Trots att jag träffade dem ca 2 veckor sedan så saknar jag dem hela tiden.
Då får Tove lite egen tid att pyssla på i deras nya fina gamla lägenhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter