måndag 16 augusti 2010

Hösten har landat

Hej....jag har varit dålig på att uppdatera. Usch ja!

Det har börjat lida mot höst här i Luleå, det känns på luften. Det känns trist för jag har knappt hunnit njuta av sommaren känns det som.
Men jag tycker om hösten.
I morse var det bara +9 grader.

Det händer inte så mycket här för tillfället. Jag har försummat trädgården. Det är fullt i ogräs och gräsmattan måste man nästan ha en machete för att ta sig igenom....he he...
Rensade i allafall bort ogräset från trädgårdslandet.
Har dödat två groteska spindlar. Jag får kväljningar bara jag tänker på dem. Stora som hus och vidriga som bara den. Spindlar borde förbjudas.
Jag tänkte bjuda på några bilder från tidigare i sommar och några från när vi var hos familjen i Umeå.
Min pappa, Kent-arell är expert på att sniffa upp kantareller. Just den här kvällen var han ute med min sambo och min syster på hemlig plats....shhh!
Mon cheri
Två regnbågar, det ger dubbla krukor med guld - visste ni det. Och de behöver inte letas vid regnbågens slut, utan sätts in direkt på kontot. Tur va?
Ja, denna bild togs i juni men Marit tyckte det var dax att julpynta. Inte länge kvar nu!

1 kommentar:

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter