söndag 8 augusti 2010

Vi åkte på en kortsemester

Vi har jobbat hela sommaren och inte åkt någonstans tillsammans. Så nu var vi några dagar nere i Umeå och hälsade på min familj. ´



Vi åkte ut till Norrbyskär en av dagarna. Jag gillar verkligen det stället. Husen är underbara och det är så fridfullt! Ibland skulle jag önska att man hade ett sommarställe där, men det tråkiga är att ön bara har öppet under vår, sommar och höst. Så man hade ju aldrig kunnat vara där ute på vintern.
Här kommer lite bilder från Norrbyskär:

På stigen mot herrgården


Herrgården


Den gamla kägelbanan



Picknick i det gröna













Marit gungar på gården bakom herrgården


Kolla vilka coola flugor - rena rama discot!!


Brevlådornas semesterparadis
Mina föräldrar väntar på färjan tillbaka till fastlandet

Mats har satt sig mitt emellan kärleksparet Tove och Tim. Och han ser nöjd ut - kärleksmarodören!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter