tisdag 24 augusti 2010

Plötsligt en dag...

...var det bara höst!
Det är kyligt i luften nu. Inte så mycket gula löv än, men det kommer. Och det går fort.



Vi började att rensa ur det ena uteförrådet i helgen och fick bort en massa skräp. Och framför allt, fick mer plats. Men så började det tokregna så det andra förrådet är fortfarande ogjort.
Garaget är också på gång. Vi har lyckat få tag i några omklädningsrumsskåp från F21 som vi ska ha i garaget istället för att ha allt hängande från en klädstång.

Mats har sorterat undan en massa verktyg. Fortfarande står det en massa av mina jobbgrejer kvar där inne efter det att jag tömde min lokal. Jag vet inte vart jag ska sätta allt.


Jag försökte komma nära men de skyndade sig ut. Mats sa att det var pga mina diskret illrosa byxor. Hmpf....vad fräckt sagt!

Jag pratade med Madde och berättade om vilken grotesk sallad som växer i vårt trädgårdsland. Hennes svar var att man har talang för olika saker, och min är uppenbart sallad. Jo, men visst är det så.


Det ser ut som små granar och högsta toppen går nästan upp till min midja. Om den står sig till jul kan vi sätta belysning i den!

Igårkväll var det ett häftigt månsken över vattnet så jag skyndade mig ut för att föreviga det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter