söndag 12 december 2010



Jag är en dålig bloggare. I nyårslöfte ska jag lova dyrt och heligt att bli bättre! Lovar!!


Pyntade lite ovanför fönstret i arbetsrummet.

Sen jag bloggade sist har vi varit i Las Vegas på en liten födelsedags semester. Det var jätteroligt. En mäktig, unik och rätt sjuk stad. Ska lägga ut bilder från resan så ni får se.



Dessa två, räven och ekorren köpte jag på Potterybarn - en av mina favoritaffärer.

Kattungarna växer så det knakar. De är uppe och springer, klättrar, dricker välling ur skål och har börjat lära sig gå på lådan.

Gääääsp!!

Det är julpyntat och jag jobbar för fullt med mig själv - att komma i den rätta stämningen. Det är svårt det där. Man vill alltid komma upp i nivån som man var på när man var barn.
Ängeln fick jag av Marit för två jular sedan.


Se till att vara riktigt snälla nu resten av tiden fram till jul. För tomten smyger omkring och antecknar om ni ska få present eller kol i julklapp!

3 kommentarer:

  1. Kära Malin, din tid som litet barn har passerat.
    Även om man har barnasinnet kvar kan man aldrig få det lika magiskt som när man var barn,bara omhuldad utan större ansvar/bekymmer.
    Verkligheten med ansvar, självpåtagna "måsten" etc. gör att den efterlängtade magin som man upplevde som barn inte går att få i repris. Upplev dina magiska stunder från "dået" låt dom ge dej värme och kärlek i din själ,tänk på att din tid nu inte heller går i repris så ta vara på nuet.
    Du får låta dej växa av det magiskt mysiga som var och göra det mysigt som vuxen med nuet i focus, som snart blir "dået"
    "Tanka" från det som var, ge bränsle åt det som är. Livet är för kort för att önska det omöjliga.Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du & Mats är superduktiga på att nå nästan hela vägen fram till barndomens känsla... Ni har riktigt julmys hemma hos er...
    Jag tror dock att man tar i lite för mkt i bland så man inte orkar njuta av de själv... Bara alla andra runt om kring får ta del av glädjen,...

    Slappna av min söta vän... Så kommer känslan...

    Kramis Magda

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter