lördag 18 december 2010

Julmys

Ikväll ska vi ha julmys. Freddy, Sarah, Alex och Tilde kommer hit. Vi ska se lite julfilm och bara ha det allmänt skönt.
Jag har nyss dammsugit och nu hittar jag inte kattungarna.....vart tusen tar de vägen. De är alldeles för stora för att dammsugas upp i alla fall.

Satt och kollade lite på min externa hårddisk där min pappa lagt in en massa gamla svartvita bilder som han har fotat på dia.
En favorit är på min mamma när hon sitter och njuter av den "vackra" naturen.


Denna togs i maj 1975 - då låg jag i magen

Och så denna kalasbild med kvarterets ungar. Den är himla rolig!
Tina, Magda, Linda, Sabina, jag, Sussie, Tobbe och John.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter