tisdag 22 februari 2011

Dag 11 - mina drömmar

Det blev ett litet avbrott i min lista, men jag kommer tillbaka...
Idag tänkte jag inte bjuda på de vanliga drömmarna, om barn, giftemål, pengar och såna saker. Jag tänkte bjuda på lite mer annorlunda drömmar.

Jag börjar med ett litet citat från helgen som gick:

Plats: I bilen på parkeringen, Brogatan, Umeå. Kväll, väldigt kallt ute.

Tove: - Malin, har du också drömt om att få köra bil sittandes i en sovsäck, ihopdragen runt huvudet så bara ansiktet sticker ut, och hål för fötterna?

Malin: - Nä, men jag skulle vilja ligga i en kattbur!

Dock lite mysigare än så här!

Hittade denna sovsäck! Vore inte den perfekt till henne?!!


En annan dröm jag har är att få ligga i ett badkar med ljummen spagetti...


Jag vet - jag är sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter