fredag 19 mars 2010

Det går SAKTA framåt

Nu är fuktspärren målad i hörnet där badkaret ska stå och det ska kaklas. Kakel killen också kallad mattkillen hade sjuka barn igår så förhoppningsvis kommer han idag istället, annars under helgen.


Tänk att jag faktiskt haft den här färgen i ett badrum - och att det var självvalt!

Jag målar takpanel och väggpanel och belamrar hela garaget med skivor. Det är ett ganska enformigt jobb - men det måste ju bli gjort så det är bara att fortsätta.
Jag längtar tills jag kan röja upp här hemma och få rent och fint.....snart, snart!


Tills dess kan ni vila ögonen på denna härliga bild




Det vore inte så dumt att få kura ihop sig där med en bra bok och en kopp te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter