måndag 29 mars 2010

Tapeterna på plats

När man är mitt uppe i en renovering och det är grejer överallt, bygg- och slipdamm, verktyg och skräp, så känns det som att det aldrig kommer att bli klart.




Men det går framåt och nu har vi fått upp tapeterna i badrummet.


Första tapetvåden på plats


Det blev så himla fint. Tapeten vi valt gav verkligen värme åt rummet. sen var den väldigt lätt att sätta upp vilket gjorde det hela ännu bättre.


Det var lite svårt på vissa ställen eftersom väggarna inte är riktigt raka men resultatet blev ändå väldigt bra om jag får säga det själv.




Vi kommer att ha träfärgade (vet inte vad träslaget heter men det är lite mörkare) lister ovanpå panelen samt runt fönster och dörr. Jag tror att det blir pricken över i:et.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter