lördag 20 mars 2010

Fina lantliga kuddar och plädar

Jag har aldrig varit någon fan av Jotex men nu hittade jag faktiskt riktigt fina kuddöverdrag och plädar i två olika färger, rosa och blå.
Jag har en pläd som påminner om dessa men som är lite ljusare i färgerna. Den köpte jag på Lagerhaus för något år sedan.
Det bästa med det hela var att det inte var så dyrt, 199 för pläden och 99 kr för kudden.
Jag har inte bestämt mig för om jag ska beställa det än. Den karamellen får jag suga lite på ett tag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter