onsdag 17 mars 2010

Onsdag

Då var det färdigmålat i tvättstugan, både tak och vägg. Det blev stor skillnad i rymden när jag fick bort alla garderoberna som täckte hela väggen.

Vi har även fått dit en diskho, men den saknar fortfarande kran och är inte inkopplad än.

Äntligen en diskho


Väggen i tvättstugan är spacklad

Elen till spotlightsen i taket i barummet är dragen och väggskivorna på plats. Golvet är spacklat. Mattan på golvet kom på plats igår och svetsades samman idag.


Micke och Freddy jobbar med att dra el


Spacklat badrumsgolv

Å så har mattan kommit på plats

Just i detta ögonblick målas väggarna med fuktspärr så imorgon kommer han kunna börja kakla hörnet där badkaret ska stå.
Det blir skönt att slippa ha badkaret i hallen för det är aningens ivägen.
Fortfarande kaos i tvättstugan men möblerna är i alla fall på plats

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter