lördag 11 september 2010

Trött idag....

Idag har jag kännt mig lite energilös. Jag har haft hundra saker att göra men det har bara blivit att jag gått runt och småplockat i saker.

Ett stort hinder är garaget. Det eviga projektet som aldrig verkar bli klart. Det måste vara feng shui som gör att jag tappar all energi, ork och även humöret så fort jag kommer ut dit. Det spelar ingen roll hur motiverad jag kände mig innan.
Jag vet verkligen inte vart jag ska börja.

Vi var i alla fall på en liten inköpsrunda i förmiddags. Här inhandlat diverse saker som behövs.



Jag kan börja bunkra upp för vintern så det gör inget om vi blir insnöade, vi har diskmedel och sköljmedel i alla fall!
Hittade även dessa små gulliga burkar. Fatta vad man kan packa med sig lite olika smågrejer, ett ägg i en, lite nötter i en annan, godis i den tredje.....ja, åssåvidare....



Har nu inhandlat ett enbensstativ till kameran som jag ska ta med till Prag. Det är enklare än att kånka med ett vanligt trebent.
Testade ta lite bilder med det:

1 kommentar:

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter