lördag 24 april 2010

Loppis

Idag var jag och min pappa på loppis i Arcushallen här i Luleå.
Det var enormt mycket folk. Problemet med dessa stora loppmarknader är att det är så trångt, man ser inte allt som finns på borden och så blir man så stressad av att bli knuffad, påkörd av vagnar och tappar bort sitt sällskap.

Nåväl, jag fyndade två saker. En tavelram och en blompiedestal i tre våningar.
Min mamma hade en vanlig blompiedestal i huset men den tog hon med sig när de flyttade till Umeå så jag är glad att jag hittade en egen, och lite ovanligare till mig själv.

Igårkväll åt vi årets första jordgubbar med vispad grädde. Jordgubbarna var från Belgien och det luktade så gott runt dem på affären att vi inte kunde låta bli att köpa.

Tyvärr smakade de inte så mycket, men det var gott ändå!




1 kommentar:

  1. Finfina fynd! Söt blogg! Ska nog allt snoka vidare jag;)

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter