söndag 25 april 2010

På besök i Umeå

Jag är hos mina föräldrar i Umeå. Vilken skillnad 30 mil gör när det kommer till vårens framfart. Från mitt fönster ser jag knappt någon snö. Solen skiner och det är 18,7 grader i solen. Helt otroligt!
Jag och min syster ska åka ut till Gimonäs återvinningscentral idag och se om vi hittar några fynd. Hon hittade faktiskt ett jättefint linneskåp där en gång. Det gäller bara att komma i rätt läge för dessa godbitar försvinner snabbt.

Ska även se om jag kan hitta lite detaljer till badrummet. Det finns några mysiga affärer här i stan, Hjärtero och Mosaik. Båda två säljer grejer i den franska lantliga stilen.


Bild från Nöjesmagasinet

Nu ska jag äta frukost och göra mig klar för dagen!
Ha det så bra!

3 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar på vår blogg :)
    Besök gärna Ursvikens trädgård nästa gång du passerar Skellefteå! Självklart är du även välkommen på en liten kopp kaffe i Gula Villan...

    /S

    SvaraRadera
  2. Tack för titten inne hos mig kul att du lämnade ett spår efter dig så jag kunde hitta till din blogg. Nu ska jag kika mera....Jättefin bild från Nöjesmagasinet. Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Kul att du,kikade in till mej för då hittade jag dej!
    Ha en fin Kväll!
    Kram Kathrine

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter