fredag 14 maj 2010

Dimma idag

Igårkväll var det riktigt varm och skönt. Jag och min sambo bar ner bastun (dvs all utriven panel) till vår eldplats.
Jag började kratta ihop lite torra löv och blev glatt överraskad när jag upptäckte att det börjat spira i rabatten.


Det har även börjat knoppa i träden. Det är underbart att se om än detta är den värsta perioden för oss med pollenallergi! Det är bara att preparera sig med medicin så man kan njuta av det.


Det började regna igår på kvällen och idag är det en regndimma som gav en häftig bild över den lilla ön här utanför.
Det ser lite magiskt ut tycker jag. Det verkar som att det ska klarna upp.
Imorgon har de lovat + 25 grader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter