torsdag 6 maj 2010

Veckan som gått

Oj, det var länge sedan jag bloggade. Förlåt!
Jag har tokjobbat i veckan och flyttstädat ett hus till ett par kompisar som flyttat. 20,5 timmar tog det.

Jag lovade även att sköta om deras blommor tills dess att de får flytta in i sitt nya hus. De kommer bo i lägenhet fram till slutet av sommaren.
Blommorna har sett sina bästa dagar - men jag ska kämpa för att rädda dem tillbaka till livet.


Jag med mina "gröna fingrar"....eller hade jag det?



Vi var till IKEA idag - igen. Vi har lagt in ett nytt golv i vardagsrummet (eller min kära sambo, som hade gjort det som överraskning när jag var i Umeå). Det resulterade i att mattorna vi hade under vardagsrums och även matrumsbordet såg rent förskräckliga ut. Så vi var på jakt efter nya mattor. Vi hittade en knallröd som vi ska prova vid soffan.

Sen har jag äntligen köpt ramar och ramat in bilderna vi köpte i Paris. Jag ska sätta upp dem i arbetsrummet tillsammans med madonnabilden som fick bo i min fyndade loppisram.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter