torsdag 13 maj 2010

Jag behöver er hjälp!!!

Som sagt, dagen har jag tillbringat ute med att slipa och få bort färg från en byrå.

Det var nästan för varmt att stå i solen och göra det. Så jag var tacksam när molnen rullade in över mig.
Jag inser när jag tittar in i garaget att de flesta grejerna som ligger och står framme är mina möbelprojekt. Hmmm....hur kommer det sig?

Jag behöver er hjälp, gott folk!
Vi har en pergola, rätt stor. Och jag har inte den blekaste aning om hur jag ska "inreda" den för att det ska se ombonat och mysigt ut.

Hjälp mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter