lördag 15 maj 2010

Mitt badrum

I början av bloggen höll vi på att renovera vårt badrum. Jag har inte visat er hur fint det blev.
Det är fortfarande lite detaljer kvar, som att sätta upp tavlor m.m.



Kristallkronan satt i salen hos mormor och morfar. Jag minns att jag som lite tittade på den och tyckte den var så vacker. Tänkte att den där vill jag ha i mitt hem nån gång.
Och nu hänger den där och gnistrar!





Lavoaren köpte jag av en kompis. Den har stått i huset bredvid mitt barndomshem. Det är lite roligt tycker jag!
Korgen med toalettrullar är från House Doctor.



Godluktande tvålar



Stegen har min sambo Mats byggt av grejer från Biltema. Jag tror att "trappstegen" egentligen är till för att ha i en båt. Men det funkade ju toppenbra så här. Snygg och praktisk handukshängare.



Den här bad-damen köpte vi förra hösten i Narvik. Vi hade planer på att göra om badrummet så hon har väntat på sin plats sedan dess.



Det har varit toppenväder idag och vi hade besök av min allra käraste vän Madde och hennes döttrar (varav en är min guddotter). Vi stökade undan i uterummet och åt vår första middag där ute.
Madde passade på att kratta lite och jag passade på att fråga lite praktiska saker om blomskötsel. Tur att man har vänner som kan lite grann!!

2 kommentarer:

  1. Tack för titten och din kommentar.
    Tjusigt badrum ni har gjort!!
    Önskar en trevlig helg.
    Ingrid

    SvaraRadera
  2. jättefint ni fått det malin !!

    SvaraRadera

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter