torsdag 10 februari 2011

Dag 10 - nåt jag är stolt över

Ja...vad ska jag säga. Det är svårt att vara snäll när det gäller en själv. Det är mycket lättare att komma på en massa saker som jag inte är stolt över.

Men jag vet i allafall en sak som jag fortfarande, flera år efter, känner mig stolt över.
När jag gick min utbildning i Stockholm så skrev vi vårt anatomiprov.


Jag hade pluggat jättemycket och kände att jag var säker på det jag läst. Jag var dessutom väldigt peppad och positiv - om än nervös - dagen så vi skrev provet.
Jag har aldrig varit någon plugghäst eller stjärna i skolan. Jag har säkert legat på en normal kurva men om jag tänker på prestationerna under gymnasiet så ligger jag under normal kurva.

Men, dagen för provet. Jag var som sagt positiv och laddad. Skrev provet och det kändes bra.

Och när klassen får tillbaka proven så var jag DEN ENDA av, ja vad kan vi ha varit...ett 30-tal, som hade ALLA RÄTT!
Jag kunde knappt tro det var sant! Men det glädjer mig än i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter