onsdag 9 februari 2011

Dag 9 - smaker jag minns

Jag har inte bloggat på några dagar, dels för att jag varit hos mina föräldrar och så har inspirationen inte infunnit sig.

Jag har allmänt strul med min dator just nu, vet inte om det är virus eller nåt annat. Nätet är också segt och opålitligt. Men det är väl så när man bor ute i buschen.

Nåväl, dagens rubrik är smaker jag minns.
Jag vet inte vad det är för smak jag minns när jag dricker Ramlösa granatäpple. Det smakar som något jag kommer ihåg från när jag var liten. Kanske någon isglass.
Men jag måste säga att dofter är mer speciellt. Som när det luktar vädrat och rena sängkläder, då kommer jag ihåg somrarna hemma i huset. Och lukten av frysbox - det är mormor och morfar, när man fick följa med ut i lagården.
Nu ger jag mig för idag för datorn bara jävlas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter