fredag 28 januari 2011

Dag 5 - min sambo

Det här är ett svårt inlägg att skriva, för hur ska jag med ord kunna få er att förstå hur underbar han är!
Här är han, min älskling!
Så vad kan jag skriva för att berätta lite om honom för er.....och varför jag älskar honom...

Vi har varit tillsammans i... ja vad blir det nu..öh, lite mer än 2 år tror jag det blir...eller? Vi har i alla fall kännt varandra betydligt längre.


Han är en stor kattälskare. Vi har 7 katter nu och han håller tummarna för att Pälsen ska få en kull till innan sommaren (he he he)


Han älskar livet på sjön...eller havet. Vi har en jättefin träbåt och då var han tvungen att köpa en pipa som han kunde "tugga" på när han kör den....för det är ju lite så där sjömansmanligt!


Han är bra på att berätta historier och sagor. Här läser han bajsboken för Marit som gör illustrationerna.


Hans stora idol - Grant Clifton Fexmo.


Han kan tapetsera och prata i telefonen samtidigt!


Han tar med mig ut och upptäcker världen


Han beundrar Wayne Newton


Han är den enda jag känner som serverar champagne när vi ska städa. Jag kan säga att det har aldrig varit så roligt att städa som då!


Han har en alldeles egen idolposter på sitt jobb. Jag menar, vem skulle inte vilja ha det?


Han är supergo med mig och med barn. Och med vuxna också ju!


Han klär sig snyggt - det ser ni ju! Guld och paljetter - my favourite!


Han har en välartad son!


Han gillar att spexa!


Where did that dog come from??


Han är en vinkännare


Han reser med stil....och en orgel


Han kan köra snabba båtar



Han kan bära upp morfars keps...


...och han leder mig genom livet

Vad mer kan man begära egentligen!
Jag älskar honom - så enkelt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter