torsdag 6 januari 2011

Nyåret

Jag tänkte jag skulle lägga ut lite bilder från nyår också.
Tilde och Mats busar

Ljusen brann snabbt ner och gjorde vackra mönster i stearinet.

Pälsen satte sig tillrätta i tronen.
Det var en skön afton hemma hos oss - i goda vänners sällskap. Inga odrägligt fulla människor, hög musik, skrål och skrän.
Vi åt gott, umgicks, spelade lite spel och skålade in det nya året tillsammans med Jan Malmsjö.


Vid tolvslaget halvlåg alla i soffan och på golvet och skålade i flädervatten!



Spänd väntan på om SVT och Malmsjö ska få till det med nedräkningen. Det var lite i osynk må jag säga!


Skål katt!

Utslagen nyårsfirare!

Nyårsdagen tillbringades även den i lugn och ro - och ingen var bakis eller mådde illa. Alla utom jag Sarah och Tilde var ute och körde skoter. Vi åt köttfärssås och spaghetti.

Nu är det nya året i full gång. Julen ska plockas ner och man ska återgå till det normala.
Jag börjar den med en tallrik havregrynsgröt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter