måndag 31 januari 2011

Vem är det som kommer smygande?

I lördagskväll hade vi sällskap av Freddy, Sarah, Alex och Tilde. Vi åt flygande Jacob och bara tog det lugnt. Det är så skönt att umgås med dessa människor för det behöver inte vara så uppstyltat och arrangerat - det är trevligt att bara umgås.

Mysa med tända ljus...

...och äta Ben & Jerrys!

Vi hade även besök av David Dencik som spelade Leo i Wallander - Indrivaren. Coolt va!!
Fina Tilde

Kondens på fönstret på morgonen. Vackert!

I går hade vi snickaren här för att byta ytterdörren. Det blev lite småkallt ett tag, med tanke på att det var -17 grader kallt.

Men resultatet var enastående!

Jag har känt av en smygande äcklig förkylning. Det passar inte alls bra eftersom vi ska ha 60 års fest i helgen. Mats mår också lite tjyvens. Hoppas vi hinner kurera oss innan torsdag!
Nu ska jag inta position i soffan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen att lämna en kommentar!

Om mig

Mitt foto
Jag heter Malin och bor ute vid havet i Luleå. Jag älskar att pyssla, renovera och inreda. I min blogg får du följa min vardag med allt från tankar om livet,inredning, renoveringsprojekt och familjeliv.

Etiketter